kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسکله تفریحی


اگر به تفریحات دریایی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم در سفر خود به جزیره کیش، حتما سری به اسکله تفریحی این جزیره بزنید؛ در این اسکله امکان ماهی گیری برای میهمانان فراهم شده و می توانید با آرامش به این کار بپردازید و یا از تماشای ماهیگری دیگران لذت ببرید.
در این اسکله، قایق های شیشه ای وجود دارد که شما می توانید از داخل آنها به تماشای دنیای زیر آب و ماهی های رنگارنگ آن بپردازید؛ ناگفته نماند که در این اسکله، امکانات تفریحی بسیار دیگری مانند قایق های پارویی، پدالی و ماهیگری و یا امکان غواصی فراهم شده تا در زمان حضور در این اسکله بیشترین بهره را از سفر خود ببرید.

  • kishsara kishsara
  • ۰
  • ۰

درباره هتل ویدا کیش

 هتل ویدا کیش از هتل های مجهز و لوکس جنوب کشور می باشد که در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در 9 طبقه بنا شده و 144 واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند. همچنین رستوران هتل پنج ستاره ویدا در طبقه اول واقع شده است و با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ارائه خدمات به گردشگران گرامی می باشد. موقعیت مکانی هتل ویدا به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به گونه ای است که به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل به آسانی دسترسی دارد. علاوه بر آن تا ساحل دریا نیز حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

درباره هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش در سال 1381 با زیر بنای حدود 1500 متر مربع افتتاح گردید. این هتل در شش طبقه ساخته شده و جمعا 140 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا دارد. اقامت در هتل پنج ستاره شایگان موجب دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2، هایپر مارکت، مرکز تجاری کیش و ساحل می شود که اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. هتل شایگان کیش با ارائه خدمات مناسب آماده پذیرائی از گردشگران می باشد. شایان ذکر است این هتل عضو گروه هتل های آریا می باشد.

پذیرش صیغه نامه با ارائه مدارک معتبر و مهر برجسته امکان پذیر است.
پذیرش خانم تنها با ارائه مدارک معتبر امکان پذیر است.
به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
مجموعه آبی هتل واقع در طبقه همکف (شیفت بانوان هرروز از ساعت 8:00 الی 15:30) ، (شیفت آقایان هرروز غیر از یکشنبه ها از ساعت 18:00 الی 23:30، شیفت آقایان در روزهای یکشنبه از ساعت 21:00 الی 23:30 )
لازم به ذکر است: نرخ های اعلام شده برای اقامت بیش تر از یک شب می باشد. در صورت درخواست اقامت به مدت یک شب نرخ اتاق ها افزایش می یابد.
همچنین به دلیل چارتر بودن هتل های کیش، نرخ های اعلام شده به صورت لحظه ای می باشد و امکان تغییر نرخ وجود دارد.
تعدادی از اتاق های دو تخته و سوئیت های یک خوابه، در ساختمان اصلی و تعدادی در محوطه هتل واقع شده اند. برای موقعیت اتاق ها هیچ تضمینی داده نمی شود و در هتل مشخص می شود.
سوئیت های دو خوابه در نیم طبقه اول واقع شده اند و دارای تعدادی هستند.

اطلاعات مهم هتل

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای خدمات ترانسفر استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، فقط در زمان رزرو و در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
قابل توجه مهمانان گرامی، استفاده از مجموعه آبی هتل ویدا برای کودکان زیر 7 سال ممنوع می باشد.
  • kishsara kishsara
  • ۰
  • ۰

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که در سال 87 راه اندازی شد و دارای واحدهای آپارتمانی و سوئیت های اقامتی مختلف است. با ما همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.


هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره با 70 واحد اقامتی شامل آپارتمان، سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت می‌باشد. هتل تعطیلات کیش در سال 87 تاسیس شده است و کلیه سوئیت‌های آن مجهز به تلویزیون رنگی، اینترنت wi fi، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌ بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می باشد و دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، رستوران، کانتر گردشگری، پارکینگ، سالن کنفرانس، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی است. رستوران هتل تعطیلات کیش در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت 80 نفر مهمان را دارد. کافی شاپی هتل تعطیلات کیش نیز در محوطه زیبا و باز قرار دارد و ظرفیت 40 نفر مهمان را دارا می باشد.


هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که بیش از 65 اتاق دارد و یکی از پرطرفدارترین هتل های کیش محسوب می گردد. هتل آرامش کیش که در سال 90 مورد بهره برداری قرار گرفت، در بازار ساحلی کیش و روبروی بازار زیتون واقع گردیده است. هتل آرامش کیش دارای دسترسی مناسب به دریا، اسکله تفریحی و مراکز خرید کیش می باشد. چنانچه در تور کیش به دنبال رزرو هتل آرامش کیش می باشید، با ما در ارتباط باشید. در ادامه عکس های هتل آرامش کیش را مشاهده می نمایید.


هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که دارای 50 اتاق می باشد و در فاصله 10 کیلومتری از مرکز جزیره کیش و در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه بین الملی کیش قرار دارد. هتل جام جم کیش یکی از پرطرفدارترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد و دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، رستوران، کانتر گردشگری، پارکینگ، سالن کنفرانس، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی است.


هتل جام جم کیش در میدان امیرکبیر، پشت دانشگاه شریف کیش واقع گردیده است. چنانچه در تور کیش به دنبال رزرو هتل جام جم کیش می باشید، با ما در ارتباط باشید. در ادامه عکس های هتل جام جم کیش را مشاهده می نمایید.


  • kishsara kishsara
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي