kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شهرستان بانه از دیرباز به عنوان یکی از اولین شهرهای مرزی کشور شناخته شده و حسن شهرت آن به دلیل کالاهای ارزان تر نسبت به مراکز استانها معروف بوده است

 قیمت ارزان کالا ها در بانه به این دلیل است که این شهرستان یکی از اولین مبادی ورودی کالا می باشد که باعث شده واسطه‌ها از بین رفته و خریدار بتواند به صورت مستقیم از فروشنده کالای درخواستی خود را تهیه نماید و در این میان سود گزاف واسطه ای از بین رفته است .

خرید از بانه

خرید از بانه هرچند میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد به همان اندازه نیز می تواند ریسک آفرین نیز باشد و این امر در زمانیاست که خریدار یا کسی که قصد خرید از بانه را دارد با روشهای صحیح خرید و یا فروشنده ای که از آن خرید می‌کند آشنا نباشد ، چون در سال های اخیر کالاهای تقلبی و بدل در این شهرستان به وفور یافت می شود ، در صورتی که از فروشنده مطمئن کالا خریداری نشود امکان اینکه کالای تقلبی( کالاهای تقلبی از لحاظ فیزیکی تشابه زیادی با کالاهای اصلی دارند) را به جای کالای اصل به خریدار تحویل دهند بسیار زیاد است ، بنابراین راهنمای خرید از بانه از اولویت های خرید میباشد.

فروشگاه بانه شاپ یکی از فروشگاه هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش در شهرستان بانه فعالیت می کند و از اولین فروشگاه هایی هست که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی امکان خرید از بانه را برای سراسر ایران فراهم نموده است.

این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت اصلی ارائه می نماید .

  • kishsara kishsara
  • ۰
  • ۰

پیوند ورودی چیست ؟

بک لینک چیست ؟

بک لینک را می توان یکی از روش های بسیار مناسب برای سئو سازی سایت و افزایش بازدید کنندگان سایت های اینترنتی دانست. بک لینک شامل دریافت لینک از سایت های پر بازدید که عمدتا سایت های خبری بوده، می باشد. بک لینک به صورت مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر دارد. بدین ترتیب معمولا افرادی که می خواهند سایت خود را به رتبه های نخست گوگل برسانند، نیاز به بک لینک دارند. لینک سازی یکی از مهمترین کارهایی است که متخصصین سئو به ان واقف بوده و به کمک آن می توانند به کسب و کارهای اینترنتی کمک بسیار زیادی بکنند. بک لینک به لینک هایی گفته می شود که در سایت های معتبر و پر بازدید قرار می گیرند و با کلیک بر روی آنها مخاطب به سایت ما هدایت می شود.

 

 

پیوند ورودی یا BACKLINK چیست؟

پیوند­های ورودی به لینک ­ها یا پیوندهایی می­گویند که از دیگر سایت­ ها یا منابع و یا دامنه­ ها به سایت شما پیوند داده می­شود. همچنین پیوند­هایی که صفحات درون یک سایت را به یکدیگر متصل می نماید را نیز بک ­لینک بک لینک داخلی گفته ­می­شود.

همانطور که بسیاری از ما بر این موضوع آگاه هستیم، پیوند­های ورودی در میزان محبوبیت و اعتبار سایت در میان موتور های جستجو بسیار هائز اهمیت است. هر بک لینکی که از یک سایت معتبر و با ارزش، مورد تایید موتور جستجو قرار گیرد، خود یک امتیاز مثبت در زمینه افزایش اعتبار و رتبه سایت می­باشد. پس می­توانیم پیوند­های ورودی را یکی از موثرترین ترفند­ها و روش­های ممکن برای رسیدن به صدر نمایش موتور های جستجو بدانیم.

  • kishsara kishsara
  • ۰
  • ۰

استفاده از پروازهای چارتری

بارها واژه چارتر، از طریق گوناگون و با عناوین مختلف به گوش شما خورده است. پیشنهاداتی که شرکت های مسافربری از طریق بسته های مسافرتی و بلیط ها با قیمت ارزان و مناسب ارائه می شود، تا مسافران را به وسوسه بیاندازد. نکته اینجاست که اکثر پروازهای کشور از طریق همین شرکت های مسافربری توسط پروازهای چارتر صورت می گیرد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که بلیط چارتر چیست و چرا انقدر محبوب است؟ ما چرا باید از پروازهای چارتری استفاده کنیم؟ بلیط چارتر چه فرقی با دیگر بلیط ها دارد؟ در ادامه،‌ مستر بلیط پاسخ تمام این سوالات را برای شما آماده کرده است.

 

 

بلیط چارتر چیست؟

چارتر (Charter) در لغت به معنای دربست اجاره دادن است. حالا اگر این واژه را در صنعت هواپیما و گردشگری به کار ببریم به معنی آن است که شرکت های مسافربری یا اشخاص حقیقی بخواهند تمام صندلی های هواپیما را اجاره کنند. به این شکل که آژانس های هواپیمایی همه یا تعدادی از صندلی های هواپیما را از یک ایرلاین اجاره کرده و بلیط های آن را به صورت چارتر مستقیم به مسافران عرضه می کند.

مطابق این تعاریف متوجه می شویم، آژانس های مسافرتی سعی دارند پروازهای محبوب و پرطرفدار را در بازه ها زمانی خاص چارتر کنند. بسته به این شرایط آژانس ها می توانند پروازها را در مدت زمان مشخصی اجاره کنند. برای مثال پرواز تهران استانبول از جمله پروازهایی است که در طول سال مسافران زیادی از این طریق سفر می کنند، بنابراین این عاقلانه است که شرکت های هواپیمایی اینگونه پروازها را در طی سال اجاره کنند. درست است که شرکت های هواپیمایی بلیط چارتر را ارزان می فروشند، اما آنها از فروش این بلیط های ارزان سود می برند چون آنها می توانند تا جایی که امکان دارد صندلی های هواپیما را اجاره کنند. به همین خاطر است که هر چقدر به زمان حرکت پرواز نزدیک تر می شوید قیمت این بلیط ها کاهش پیدا می کند، چون هزینه صندلی های هواپیما از قبل به خط هوایی پرداخت شده است و شرکت هواپیمایی در تلاش است که این قیمت ها را جبران کند.

از جانب دیگر، مسافران می توانند با خرید بلیط های چارتر در هزینه های سفر خود صرفه جویی کرده و تا حد امکان ارزان تر سفر کنند. اما پروازهای چارتری نسبت به پروازهای معمولی انعطاف پذیر نیستند. پروازهای سیستمی نوع دیگری از پرواز هستند که مسافران می توانند از ماه ها قبل بلیط خود را رزرو کنند. اگر هم قصد داشته باشند بلیط خود را پس بدهند با کسر مبلغ اندکی از قیمتی که پرداخته کرده اند، می توانند این کار را انجام دهند. ولی در پروازهای چارتری این امکان وجود ندارد. در بلیط چارتر امکان تغییر زمان و مکان وجود ندارد و اگر بنا به هر دلیلی مسافر از پرواز خود پشیمان شود نمی تواند بلیط خود را پس دهد و می توان گفت بلیط سوخت می شود.

استفاده از پیش فروش قطار

چرا باید از پیش فروش قطار استفاده کنیم؟

سفر با قطار به دلیل ایمنی و بی خطر بودن آن طرفداران زیادی دارد و کسانی که سفر با قطار را تجربه کرده اند ترجیح می دهند که همیشه از این وسیله برای مسافرت های خود استفاده کنند. در فصل های تابستان و تعطیلات نوروز که مسافرت ها به اوج خود می رسند خرید بلیط قطار بسیار مشکل می شود و قیمت آن افزایش می یابد، از این رو برخی از شرکت های حمل و نقلی به منظور رفاه حال مسافران همیشه در این ایام تعدادی از بلیط های خود را پیش فروش می کنند. این بلیط ها دارای قیمت کمتری هستند و مسافران با خرید آن ها می توانند سفرکم هزینه تری را تجربه نمایند.

پیش فروش بلیط قطار

شاید این سوال خیلی از افراد باشد که چگونه بدانیم بلیط ها در چه زمانی پیش فروش می شوند؟ پیش فروش بلیط های قطار همانند بلیط هواپیما در ایام خاصی از سال که میزان تقاضا بلیط مخصوصا در مسیرهای پر تردد به شدت افزایش می یابد صورت می گیرد. بلیط قطار اصفهان مشهد یکی از همان بلیط های پر فروش است که حتما باید در ایام پیش فروش بلیط آن را رزرو نمود.  راه آهن جمهوری اسلامی ایران معمولا طی اطلاعیه هایی قبل از نوروز، تعطیلات تابستان واربعین بازه های زمانی  پیش فروش بلیط ها را اعلام می کند که در شهرهای مختلف این تاریخ متفاوت است.

 مسافران عزیز می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر از زمان پیش فروش بلیط ها در شهر خود به سایت کارگزاری های ریلی مراجعه نمایند.معمولا برای ایام نوروز پیش فروش بلیط ها از بهمن ماه آغاز می گردد و برای تعطیلات تابستان، اردیبهشت  اغلب موعد پیش فروش بلیط ها است. بنابراین مسافرانی که قصد دارند بلیط های پیش فروش شده را برای سفر خود رزرو نمایند باید در این ایام مرتبا اطلاعیه های که در رابطه با  پیش فروش قطار منتشر می شود را دنبال کنند که فرصت را از دست ندهند

چرا خرید بلیط پیش فروش قطار توصیه می شود؟

در مواقعی که میزان مسافرت ها مخصوصا در مسیرهای پرتردد مانند تهران، مشهد، شیراز و .. افزایش می یابد همانند سایر ایام سال نمی توان چند روز قبل از سفر برای رزرو بلیط قطار اقدام نمود. زیرا ظرف مدت زمان کوتاهی تمامی  بلیط های  شرکت های حمل و نقلی مختلف به فروش می رسد در نتیجه به علت نبود بلیط تمام برنامه ریزی های سفر شما در تاریخ در نظر گرفته شده به هم می ریزد و مجبور هستید که  ازهواپیما یا اتوبوس استفاده نمایید و احتمال یافتن بلیط آن ها نیز کم است. از این رو توصیه می شود برای جلوگیری از نگرانی و استرس و داشتن سفری راحت به دور از دغدغه یافتن بلیط در دقیقه نود از قبل بلیط قطار پیش فروش شده تهیه نمایید. از طرفی این بلیط ها با قیمت مناسبی عرضه می شوند و بهتر می توانید هزینه های سفر خود را طبق برنامه ریزی ها مدیریت نمایید زیرا بلیط ها درایام خاص دارای نوسان و افزایش قیمت هستند و موجب می شوند مجبور به پرداخت هزینه های پیش بینی نشده ای شوید.

 

 

 

 

 

  • kishsara kishsara
  • ۰
  • ۰

اگر به تازگی #بازاریابی محتوایی را آغاز کرده و یا اینکه مدت زمانی است از این رویکرد استفاده می‌کنید، بررسی مجدد برنامه‌ی استراتژی محتوا به هیچ عنوان به ضرر شما نخواهد بود. این کار به منظور حصول اطمینان از به روز بودن، خلاقانه بودن و قدرتمند بودن آن انجام می‌پذیرد. اما استراتژی محتوا به چه معناست؟ در این مطلب از وب‌سایت ابوالفضل دانش به بررسی همه چیز در مورد استراتژی محتوا خواهیم پرداخت.

باید بگوییم در زمینه‌ی بازاریابی #محتوا رقابت سختی پیش رو دارید: بر اساس مؤسسه‌ی بازاریابی محتوا (#Content Marketing Institute) در سال ۲۰۱۸ میلادی، موفق‌ترین کسب و کارهای B2B 1بیش از ۴۰ درصد از بودجه‌ی خود را صرف بازاریابی محتوایی کرده اند که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی یک درصد افزایش داشته است. اولین قدم برای موفقیت، داشتن برنامه‌ی بازاریابی هوشمندانه و قوی است.

توضیح اینکه #استراتژی محتوا دقیقاً چیست می‌تواند کاری دشوار باشد. با هم به تعاریفی که توسط افراد مختلف در مورد استراتژی محتوا آورده شده، نگاهی خواهیم داشت.

کریستینا هالورسون (Kristina Halvorson) درباره‌ی تعریف استراتژی محتوا چنین می‌گوید: «برنامه ریزی برای خلق، تحویل و سیاست گذاری محتوایی مفید و قابل استفاده

از نظر مایکل برنر (Michael Brenner) استراتژی محتوا اینگونه تعریف می‌شود: «یک استراتژی محتوا بازاریابی خطی و سنتی را از طریق تعریف پروسه و سپس فراهم آوری منابع صحیح برای تولید جریان منظمی از محتوا که مطابق با نیازهای خریداران در تمامی مراحل چرخه‌ی خرید باشد، نا امید خواهد کرد

به بیان دیگر، استراتژی محتوا به مدیریت هرگونه رسانه‌ی قابل لمس که تولید می‌کنید و صاحب آن هستید، اعم از نوشتاری، بصری، قابل دانلود، … گفته می‌شود. استراتژی محتوا بخشی از برنامه‌ی بازاریابی است که به طور پیوسته نشانه دهنده‌ی این است که شما چه کسی هستید و چه تجربه و تخصصی را وارد آن صنعت به خصوص خواهید کرد.

ممکن است تا بحال درباره‌ی میزان اهمیت تولید محتوا در رشد یک کسب و کار مواردی را شنیده باشید، اما در این مطلب در خواهید یافت که این موضوع به یک هدف بسیار دقیق برنامه ریزی شده نیازمند است. زمانی که استراتژی محتوا را توسعه می‌دهید، مواردی کلیدی وجود دارند که نباید از دید شما پنهان بمانند:

 

 

https://www.linkedin.com/pulse/%25D9%2587%25D9%2585%25D9%2587-%25DA%2586%25DB%258C%25D8%25B2-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D9%2585%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25AF-%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25B1%25D8%25A7%25D8%25AA%25DA%2598%25DB%258C-%25D9%2585%25D8%25AD%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25A7-abolfazl-danesh/?trackingId=3vOHgvLlS9yXacjpQ9XfFg%3D%3D

 

  • kishsara kishsara
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي