kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

  • ۰
  • ۰

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که در سال 87 راه اندازی شد و دارای واحدهای آپارتمانی و سوئیت های اقامتی مختلف است. با ما همراه باشید تا با این هتل بیشتر آشنا شوید.


هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره با 70 واحد اقامتی شامل آپارتمان، سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت می‌باشد. هتل تعطیلات کیش در سال 87 تاسیس شده است و کلیه سوئیت‌های آن مجهز به تلویزیون رنگی، اینترنت wi fi، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌ بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می باشد و دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، رستوران، کانتر گردشگری، پارکینگ، سالن کنفرانس، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی است. رستوران هتل تعطیلات کیش در طبقه همکف واقع شده و ظرفیت 80 نفر مهمان را دارد. کافی شاپی هتل تعطیلات کیش نیز در محوطه زیبا و باز قرار دارد و ظرفیت 40 نفر مهمان را دارا می باشد.


هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که بیش از 65 اتاق دارد و یکی از پرطرفدارترین هتل های کیش محسوب می گردد. هتل آرامش کیش که در سال 90 مورد بهره برداری قرار گرفت، در بازار ساحلی کیش و روبروی بازار زیتون واقع گردیده است. هتل آرامش کیش دارای دسترسی مناسب به دریا، اسکله تفریحی و مراکز خرید کیش می باشد. چنانچه در تور کیش به دنبال رزرو هتل آرامش کیش می باشید، با ما در ارتباط باشید. در ادامه عکس های هتل آرامش کیش را مشاهده می نمایید.


هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که دارای 50 اتاق می باشد و در فاصله 10 کیلومتری از مرکز جزیره کیش و در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه بین الملی کیش قرار دارد. هتل جام جم کیش یکی از پرطرفدارترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد و دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، رستوران، کانتر گردشگری، پارکینگ، سالن کنفرانس، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی است.


هتل جام جم کیش در میدان امیرکبیر، پشت دانشگاه شریف کیش واقع گردیده است. چنانچه در تور کیش به دنبال رزرو هتل جام جم کیش می باشید، با ما در ارتباط باشید. در ادامه عکس های هتل جام جم کیش را مشاهده می نمایید.


  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي