kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

  • ۰
  • ۰

 هتل سارا کیش در سال 1388 به عنوان یکی از هتل های سه ستاره کیش آغاز به فعالیت نمود. این هتل متشکل از 3 طبقه شامل 72 باب اتاق می باشد و از امکاناتی همچون کافی شاپ 24 ساعته، رستوران، چایخانه و سالن همایش برخوردار است. هتل سارا با قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و مراکز تجاری پردیس 1 و 2 و همچنین بازار پانیذ، مورد استقبال بسیاری از میهمانان قرار گرفته است. پرسنل هتل سه ستاره سارا با ارائه خدمات مناسب، اقامتی خوش و دلپذیر را برای میهمانان گرامی به ارمغان می آورند. قابل توجه مهمانان گرامی، ورودی هتل دارای تعدادی پله می باشد.

 اطلاعات هتل سارا کیش

دسترسی راحت و آسان به مراکز خرید برای بیشتر گردشگران مهم است. به شما هتل 3 ستاره ای را معرفی میکنیم که در قلب مرکز خرید کیش واقع شده است. هتل سارا، نه تنها در قلب مراکز خرید است بلکه تا ساحل دریا فاصله چندانی ندارد، بطوری که شما میتوانید منظره زیبای دریا را از پنجره های این هتل مشاهده کنید.

با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات دل نشینی را برای شما رقم بزند.


خدمات هتل سارا کیش

اتاق های هتل سارا کیش شامل 6 باب اتاق Royal Suit دارای یک خواب و یک پذیرائی با امکانات مناسب، 9 باب اتاق 3 تخته تریپل، 54 باب اتاق 2 تخته شامل Twin & Double و 3 باب اتاق 1 تخته Single است.

خدمات هتل شامل رستوران ساینا با ظرفیت 120 نفر، اینترنت وایرلس در لابی و کافی شاپ، کافی شاپ با ظرفیت 75 نفر، چایخانه سنتی سارا (چای , قلیان , آش و ...) در فضای باز می باشد.

از خدمات رایگان هتل می توان به صبحانه بوفه و تراسفر استقبال اشاره کرد.

 

نظرات اقامت کنندگان هتل سارا کیش

سلام دوستان بنده از همه کسانی که نظر میگذارند در خواست میکنم که واقعا حقیقت را بنویسند من فریب نظرات گذاشته شده را که بعضا ضد و نقیض هم بود خوردم و با توجه به اینکه در زمان پیک مسافر هم به کیش آمدم و انتخاب خیلی کمی داشتم با توجه به چهار ستاره بودن هتل را انتخاب کردم که واقعا پشیمانم و متوجه شدم نظرات بد واقعی و نظرات مثبت غیر واقعی و ممکن است از طرف خود هتل جهت تبلیغ باشه پس این هتل را پیشنهاد نمیکنم .

اول اینکه ترانسفر فرودگاه را انجام ندادن و ما را یک ساعت معطل کردن و دست آخر با تاکسی آمدم و بعد هم که رسیدم بدون اینکه عذر خواهی کنند در همان ابتدا گفتند اتاق چهار تخته ای که رزرو کردید باید فردا شب با یک اتاق سه تخته عوض کنید چون رزرواسیون هتل اشتباه کرده ‌..

چون بنده سفر های متعدد به کیش و جا های مختلف ایران و دنیا داشتم اصلا امکانات هتل را در حد یک هتل چهار ستاره اصلا ندیدم .

یک هتل چهار ستاره بایستی حداقل امکانات رفاهی کامل را داشته باشد .....در صورتی که این هتل امکاناتش در حد یک هتل دو ستاره است و بهتر است کسی که این هتل را انتخاب میکند با تجهیزات کامل تشریف بیاورد.

در هتل واکس ، مسواک ، دم پایی ، پتو ، قران ، کیت خیاطی ، ساعت ، رخت آویز، دستگاه چاهی ساز و امکانات چایی ، کارد ، چنگال ، قاشق ... در اتاق نبود....موکت کهنه و کثیف و سرویس بهداشتی کهنه ،نظافت حمام بد ، حمام آنقدر کوچک است که با دستشویی یکی است و محفظه جدا  حتی فاقد پرده ناقابل است و اگر کسی حمام باشد کسی دیگر دستشویی نمی تواند برود

اما در مورد صبحانه بهتر است دوستانی که معنای هتل چهار ستاره به بالا را می دانند به چند هتل دیگر در همین جزیره سر بزنند تا بهتر درک کنند که در همین جزیره هتل های چهار ستاره ای وجود دارد که در صبحانه حداقل بالای بیست مدل تنوع غذایی وجود دارد مثلا غذای کودک کرون فلکس نداشت ، هیچ گونه شرینی و یا بیسکویت وجود نداشت و حتی در هتل های چهار ستاره میوه سرو می شود که وجود نداشت

و در مورد چایی یک چایی کهنه جوش تلخ بود .....و آب میوه که حداقل در هتل چهار ستاره دو مدل است فقط آب آناناس بود ....و یا نان که در هتل چهار ستاره حداق سه مدل است .

غدا هایی که بایست گرم سرو شود سرد بود و از لحاظ طعم و مزه بد بود و حتی تخم مرغ نیمرو که رکن اصلی صبحانه است به دلیل اینکه تخم مرغ آپ پز است سرو نمی شد..... و در هتل های چهار ستاره حداقل دو سه مدل کمپوت میوه و یا سالاد میوه در صبحانه سرو میشود که وجود نداشت ..... ببینید دوستان من این نکات را بصورت ریز عنوان میکنم چون هتل چهار ستاره با این امکانات و همین هزینه با نهار بصورت بوفه آزاد کامل و عالی در جزیره کیش زیاد دیدم که واقعا خوب عمل می کنند و این هتل فقط از اسم چهار ستاره خود بهره می برد

که نمی دانم که چگونه و چرا نظارت درستی نشده و این ستاره ها را چگونه دادند؟ و رزرو کردن هتل با این امکانات فعلی که دارد با این مبلغ فقط هدر دادن هزینه و پول وقت است و از همه می خواهم که تجربه بد و ضرر ما را تجربه نکنند.خدا کند سایت اسنپ این مطلب را سانسور نکند و کامل ذکر کند.

و بفهمد که پیشرفت سایت در صداقت است نه حذف مطلب و اگر هم ذکر شد و شما خواندید ...از سایت تشکر میکنم چون به نفع همه است .....هم مشتری ...هم هتل که نقاط ضعف خود را میفهمد و شاید در سدد جبران آن براید و هم سایت اسنپ که برای همه به صداقت معروف میشه و مشتری جهت رزو هتل به سایت اعتماد میکنه

 

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي