kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

  • ۰
  • ۰

فصل گرم در حال نزدیک شدن است و استراحتگاه جزیره در بالای رادار همه قرار خواهد گرفت. جزیره کیش، واقع در خلیج فارس نزدیک جزیره قشم، جزیره معروف ترین جزیره جزیره و چهارمین محبوب ترین مقصد گردشگری در جنوب غربی آسیا است.

گردشگری کیش، این محبوبیت را به چند عامل تقلیل می دهد. کیش در کنار قشم یک منطقه تجارت آزاد است. این بدان معنی است که گردشگران نیازی به داشتن ویزا هنگام ورود به کیش ندارند، مگر این که بیشتر از 14 روز باقی بمانند. این بدان معنی است که تقریبا تمام کالاها در مقایسه با سایر مناطق غیر آزاد تجاری در Kish ارزان تر می شوند.

اما این واقعا جزیره مروارید خلیج فارس و یک مقصد توریستی به شدت محبوب است، اما جاذبه های متعدد و امکانات تفریحی آن است. بیایید نگاهی به برخی از جاذبه های محبوب ترین که به گردشگری پرجمعیت جزیره کیش کمک می کنند.

1- پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یک پارک سرگرمی 100 هکتاری است که در بخش جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این میزبان بیش از 20 نوع از پستانداران دریایی، از جمله دلفین ها، شیرهای دریایی، گربه، تالاب ها و پنگوئن ها دارد. اتوبوس هایی در داخل تانک وجود دارد که می توانید از قسمت های مختلف پارک دیدن کنید، از جمله دلفینار، پارک پرنده و استخر های مختلف که پستانداران مختلفی را در خود جای داده اند. اگر حیوانات را دوست دارید، باید قطعا به این مکان مراجعه کنید.

2- کشتی یونان

کشتی یونان یک کشتی باری 75 ساله است که از سال 1966 در جزیره جزیره جزیره کیش از سال 1966 تا کنون به سر می برد. در سال های اخیر، جاذبه توریستی مهم کیش تبدیل شده است که صدها نفر از مردم در ساحل به تماشای زیبای آن می رسند دیدار از غروب آفتاب در شب
طیف گسترده ای از امکانات در سواحل کشتی یونان، از جمله رستوران های ایرانی و لبنانی، قهوه خانه ها و اجاره دوچرخه وجود دارد. کشتی های یونان مطمئنا برای شما یک تجربه مبهم است اگر دوست دارید صحنه های عالی عکس، پیک نیک و برقراری ارتباط با مردم ایران را در یک محیط بسیار آرام قرار دهید.

پارک اقیانوس امی

پارک آب اقیانوس اولین پارک آب مایه ای در ایران است که در ژانویه 2017 افتتاح شد. این پارک در فضای باز در اطراف داستان رمز و راز قلعه خورشید، توسط افسانه دیزنی و معمار احمد جعفری اجرا شده است.
پارک تمدن بیش از 400 کارمند دارد و شامل 13 سواری، چهار استخر و یک آبگرم در کنار دو رستوران، چهار نوشیدنی و کافی شاپ و دو منطقه خرید است. در شش ماه اول پس از افتتاح، پارک آبی دریا، سوابق جدید در گردش گردشگری کیش را با جذب بیش از 80 هزار گردشگر ثبت کرد.

4- شهر کریز زیرزمینی

تعداد زیادی از مردم برای جاذبه های تاریخی خود به کیش سفر می کنند، بنابراین آنها را شگفت زده می کند تا بدانند که کیش یکی از قدیمی ترین شهرهای زیرزمینی در ایران است. شهر کریز زیرزمینی، کریز به معنی قنات یا قنات، بیش از 2000 سال پیش توسط ساکنان شهر هیریه ساخته شده است تا آب خالصی جمع آوری شود.
شهر زیرزمینی کرزی یک جاذبه تاریخی و گردشگری جزیره کیش است.

هنگامی که در داخل، سقف مرجانی را که حاوی فسیل های باستانی ماهی و پوسته ای است که توسط مردم محلی گفته می شود از میلیون ها سال پیش می باشد، یادداشت کنید. همچنین جالب است که بدانید که کریز دارای درجه حرارت پایدار در تمام فصلها است و هرگز در بالای 25-25 درجه سانتیگراد قرار ندارد.

5- ساحل خانم ها

پرداخت هزینه حتی کمی برای استفاده از چیزی مانند ساحل ممکن است غیر طبیعی باشد. با این حال، ساحل خانم های کیش یکی از بهترین ها در خاورمیانه است.
گردشگری کیش: ساحل خانم ها در جزیره کیش. زنان می توانند در ساحل خصوصی خانم ها در جزیره کیش شنا و حمام کنند.

این منطقه حفظ شده زنان تنها یکی از تمیزترین مناطق در ایران را برای زنان برای شنا و استراحت در ساحل فراهم می کند. پس از وارد شدن، می توانید مواد خود را در قفسه نگه دارید، که بعدا می توانید در راه بازگشت به کار خود ادامه دهید. همچنین چندین دوش برای استفاده بعد از انجام کار وجود دارد. به طور کلی، این یکی از بهترین امکانات ساکنان زن در خاورمیانه است.

اگر از جزیره کیش بازدید می کنید، مطمئن شوید که به وب سایت ما مراجعه کنید به هتل کتاب های کیش با قیمت تخفیف!


  • ۹۸/۰۳/۱۵
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي