kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

  • ۰
  • ۰

نمایشگاه خزندگان در تور کیش


یکی دیگر از دیدنی های تور کیش نمایشگاه خزندگان در کیش می باشد که هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند.

 

بیش از صد گونه خزنده کم یاب و نادر که از خانواده مارسانان به شمار می رود در این نمایشگاه وجود دارد که می توانید به تماشای آن بپردازید.

در این نمایشگاه انواع مختلف مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانه ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مارپرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی وجود دارند که می توان همه آن ها را در نمایشگاه خزندگان کیش تماشا کنید.

علاقمندان به خزندگان می توانند برای ورود به نمایشگاه به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه کنند این نمایشگاه در آینده نزدیک در سالنی مجزا در پارک آهوان قرار خواهد گرفت. در کانون هنر امکانات وسیع دیگری برای برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی هنری تدارک دیده شده است که در اختیار هنرمندان داخلی قرار می‌گیرد.با توجه به گزارشات روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این مراسم از ۱۳ آبان ماه با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان کار خود را آغاز کرده است و موضوع این مراسم آئین‌های عزاداری محرم در شهرها و استان ها و روستاها کل کشور می باشد که در جزیره زیبای کیش برگزار شده است.

زمان شرکت در این مراسم و مسابقات تا ۸ دی ماه بود که آثار خود را به دبیرخانه تور کیش ارسال کنند.

حسین تهوری مسئول دبیرخانه با پایان زمان ارسال آثار به استقبال بی نظیر این مسابقه اشاره کرد و فرمودند بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ عکس به دست من رسیده است که در بین این عکس ها تصاویر آماتور و حرفه ای دیده می شود. هیت داوران تا ۲۰ دی مهلت دارند تا برندگان را معرفی کنند.

  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي