kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

kishsara

  • ۰
  • ۰


دیدار خیریه فوتبال ۱۹۹۸ با تیم هنرمندان در تور کیش

جزیره کیش باز هم میزبان یک رقابت دیگر می باشد. در این جزیره میزبانی زیادی در زمینه های مختلف انجام می شود. قرار است دیدار خیریه فوتبال ۱۹۹۸ با تیم هنرمندان در تور کیش برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ که همگان آنها را می شناسید در یک بازی دوستانه و خیرخواهانه در تور کیش با تیم هنرمندان قرار است دیدار کنند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار بازیکنان تیم ملی ۱۹۹۸ که افتخار آفرین بوده اند می خواهند با تیم هنرمندان در تور کیش رقابتی را برگزار کنند که در نوع خود می تواند جالب باشد. تیم ۱۹۹۸ قرار است روز پنج شنبه مصادف با ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۶ در زمین چمن شماره یک المپیک کیش با تیم هنرمندان در تور کیش به مصاف هم بروند.

قرار شد بلیت این مسابقه ۵ هزار تومان باشد که همه بتوانند از این مسابقه دیدن کنند. سود فروش بلیت این مسابقه قرار است به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) اهدا شود.

دو نفر از پیشکسوتان فوتبال با نام علی پروین و علی فتح الله زاده قرار است برای تماشای این بازی به تور کیش سفر کنند. امیرعلی دانایی، حمید عسگری، پوریا پور سرخ، سام درخشانی، محسن افشانی، پژمان بازغی، امیرجعفری، فرهاد وفرزاد مجیدی بازیکنان تیم هنرمندان وورزشکاران هستند.

منبع : تور کیش

  • ۹۳/۱۰/۱۵
  • kishsara kishsara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خريد بزرگ کننده آلت تناسلي